Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 16.12.2018, 02:12

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Навчальна робота

8 листопада 2018 року в закладі відбувся проведення психолого-педагогічного консиліуму з питань наступності і перспективності учнів 5-х класів.

Учасниками консиліуму стали адміністрація школи, практичний психолог, класоводи, класні керівники 5-х класів, соціальний педагог, учителі-предметники.

Метою консиліуму було об’єднання зусиль усіх суб’єктів освітнього процесу, зацікавлених в успішному навчанні й повноцінному розвитку п’ятикласників, координація спільних дій щодо успішного навчання, повноцінного розвитку учнів та подолання їх дезадаптації.

Заступник директора з навчально – виховної роботи Мальчикова Л.М. у своєму виступі зазначила, що, вивчаючи стан адаптації учнів 5-го класу до навчання в основній школі, дирекцією закладу були відвідані уроки та виховні заходи, проведено співбесіди з учителями та класним керівником, опитування п’ятикласників, проаналізовано навчальні досягнення учнів в порівнянні з попередніми показниками, зокрема за 4 клас. З метою визначення рівня адаптації учнів 5-х класу були проведені діагностичні контрольні роботи.
При цьому було встановлено, що всі педагоги вживають певних заходів для ефективної адаптації п’ятикласників до навчання у основній школі. Учителі враховують індивідуальні особливості учнів, їх швидку втомлюваність, потребу хоча б в епізодичному заохочуванні, використанні ігрових моментів. На всіх уроках спостерігається сприятлива психологічна атмосфера, доброзичливе ставлення поєднується з вимогливістю вчителів до учнів.
Психолог школи Андреєва-Лось В.В. відмітила, що завдяки проведеному психологічному обстеженню п’ятикласників (навчальна мотивація, соціометричний статус, рівень тривожності, характер адаптації, рівень самооцінки), був зроблений аналіз самопочуття учнів в адаптаційний період, їх психологічний стан, на підставі діагностичних даних були визначені й домінанти розвитку потенційних можливостей та здібностей учнів.

Завершенням роботи консиліуму було вироблення спільних рекомендацій .

Вчителям-предметникам необхідно:

    • враховувати в освітньому процесі вікові психофізіологічні особливості учнів;
    • формувати активно-пізнавальне відношення до свого предмету;
    • розвивати навички самостійної роботи: користування додатковою літературою, словниками, довідниками, інтернет-ресурсами;
    • спонукати учнів до вивчення правил, практичного їх застосування за допомогою інтерактивних методів (робота в групах, парах, форма діалогу);
    • розвивати уважність, вміння зосереджуватися на окремих деталях;
    • дотримуватися єдиних вимог до усного та писемного мовлення;
    • пропагувати роль книги в житті людини, сприяти розвиткові виразності читання;
    • на кожному уроці проводити фізкультхвилинки;
    • виховувати почуття відповідальності за одержані знання, переконувати учнів у майбутньому їх застосуванні;
    • враховувати принципи роботи з обдарованими дітьми, які мають високі потенційні здібності;
    • під час освітнього та на уроках фізичного виховання, під час позаурочних, позашкільних заходів враховувати стан здоров’я школярів.

 Класним керівникам::

  • працювати над формуванням колективу через різноманітні доручення, змінюючи групи;
  • розвивати почуття колективізму через спільну турботу про престиж класу (зовнішній вигляд, успіхи в навчанні, максимальна участь у святах, естафетах, конкурсах);
  • пріоритет надавати індивідуальній роботі (спостереження, бесіди, анкетування, доручення);
  • уникати гострих кутів, проявляти стриманість, терплячість;
  • вчасно й мудро підтримувати дитячу активність;
   



31 серпня 2018 року наші вчителі взяли участь у педагогічній раді "Підсумки  роботи  педколективу за 2017-2018 н.р.Обговорення і затвердження освітньої програми закладу на  2018-2019 н.р.."

       


30 січня 2018 року наші вчителі взяли участь у педагогічній раді «Збагачення змісту освіти відповідно до створеного соціалізуючого освітнього простору школи: інноваційна діяльність, творчо-пошукова активність, продуктивна співпраця учасників освітнього процесу»

  
   



25 січня 2017 року наші вчителі взяли участь у педагогічній раді «Оптимізація творчого потенціалу педагогічного колективу шляхом самоосвіти та здійснення інноваційних змін в рамках роботи над методичною проблемою» 

План проведення педагогічної ради:

1.Творчий, креативний вчитель як фактор розвитку творчого потенціалу учнів.             
ЗДНВР Мальчикова Л.М.

2.    Професійна самоосвіта вчителя – запорука педагогічної творчості.                       

ЗДНВР Єлікова О.Г.

3.    Інноваційні зміни як ресурс підвищення педагогічної  майстерності.                         

З досвіду роботи вчителів

4.     Активні форми роботи практичного психолога з  педпрацівниками.

5.     Підведення підсумків педради. Рішення.

    

 

 

 

 

 

Життя  доводить, що  в  складних умовах,  що   постійно  змінюються, найкраще  орієнтується, приймає  рішення, працює    людина   творча,   гнучка, креативна,  здатна  до  генерування  і  використання  нових  ідей,  задумів, нових  підходів, нових  рішень. Саме таку людину повинна випускати школа.

Творчий  учень  є  дзеркальним  відображенням   творчого  вчителя. Головне, без чого не може обійтися  педагог, - це  активна  позиція вчителя – творця, а  не  спостерігача.

Не  буде  вогника  у  вас - вам  ніколи  не запалити  його  в  інших.

Професійна самоосвіта вчителя – запорука педагогічної творчості.

Досвідом своєї роботи в цьому нампрямку поділились вчителі

                         

 

 

26 квітня 2016 року наші вчителі взяли участь у спільній педраді ДНЗ №10 та ЗНЗ №44 на тему: «Готовність дитини до школи». Вчителі школи Кірова Галина Юрівна, Лисенко Ольга Петрівна та заступник директора з НВР Мальчикова Л.М. розповіли про особливості роботи закладу з майбутніми першокласниками та адаптацію дітей до шкільного життя.

 

 

 

 

 

 

29.02.2016 в нашій школі відбулася педагогічна рада.

Тема: "ВПРОВАДЖЕННЯ СОЦІАЛІЗУЮЧОГО КОМПОНЕНТУ ОСВІТИ ПРИ ВИВЧЕННІ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН ТА ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС"

 Основним докладом з теми виступили заступник директора з навчально виховної роботи Єлікова О. Г., Мальчикова Л.М.

 

 

 

 

 

 

 

Також поділилися досвідом роботи з колегами директор школи Перегняк О.А.,

 

 

 

 

 

 

 

вчитель історії, правознавства та етики Кудрявченко Н.М.

 

 

 

 

 

 

 

вчитель географії, біології, природознавства та основ здоров’я Покорна Г.В.,

вчитель української мови і літератури Мироненко В.В.,

 

 

 

 

 

 

 

вчитель української мови та літератури Сокульська Л.С.,

вчитель початкових класів Мазуренко Л.О.,

вчитель початкових класів Котій В.В.,

вчитель інформатики Усенко Т.А.,

 

 

 

 

 

29.01.2014 в нашій школі відбулася педагогічна рада.

Тема: "Розбудова освітнього простору, спрямованого на встановлення соціального партнерства з усіма учасниками навчально-виховного процесу"

 Основним докладом з теми виступили заступник директора з навчально виховної роботи Єлікова О. Г., Терещенко Т. П.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Також поділилися досвідом роботи з колегами шкільний бібліотекар Ян Л.І.,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

вчитель хімії Нагірна Л.В.,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

вчитель музичного мистецтва Лень С.А., вчитель початкових класів Ступак О.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Форма входу
Пошук
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz