Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 19.03.2024, 05:53

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Навчальна робота

31 січня 2019 року наші вчителі взяли участь у педагогічній раді "Компетентнісний підхід до  освітнього процесу як вимога сучасності"

План проведення педагогічної ради:

1.Компетентність.Групи  ключових компетентностей за різними джерелами.

2.Шляхи формування компетентностей учнів.

3.Можливості навчальних предметів щодо формування основних груп компетентностей учнів.

4.Алгоритм забезпечення процесу формування компетентностей учнів.

5.Забезпечення процесу формування компетентностей учнів закладу.

        

 



8 листопада 2018 року в закладі відбувся проведення психолого-педагогічного консиліуму з питань наступності і перспективності учнів 5-х класів.

Учасниками консиліуму стали адміністрація школи, практичний психолог, класоводи, класні керівники 5-х класів, соціальний педагог, учителі-предметники.

Метою консиліуму було об’єднання зусиль усіх суб’єктів освітнього процесу, зацікавлених в успішному навчанні й повноцінному розвитку п’ятикласників, координація спільних дій щодо успішного навчання, повноцінного розвитку учнів та подолання їх дезадаптації.

Заступник директора з навчально – виховної роботи Мальчикова Л.М. у своєму виступі зазначила, що, вивчаючи стан адаптації учнів 5-го класу до навчання в основній школі, дирекцією закладу були відвідані уроки та виховні заходи, проведено співбесіди з учителями та класним керівником, опитування п’ятикласників, проаналізовано навчальні досягнення учнів в порівнянні з попередніми показниками, зокрема за 4 клас. З метою визначення рівня адаптації учнів 5-х класу були проведені діагностичні контрольні роботи.
При цьому було встановлено, що всі педагоги вживають певних заходів для ефективної адаптації п’ятикласників до навчання у основній школі. Учителі враховують індивідуальні особливості учнів, їх швидку втомлюваність, потребу хоча б в епізодичному заохочуванні, використанні ігрових моментів. На всіх уроках спостерігається сприятлива психологічна атмосфера, доброзичливе ставлення поєднується з вимогливістю вчителів до учнів.
Психолог школи Андреєва-Лось В.В. відмітила, що завдяки проведеному психологічному обстеженню п’ятикласників (навчальна мотивація, соціометричний статус, рівень тривожності, характер адаптації, рівень самооцінки), був зроблений аналіз самопочуття учнів в адаптаційний період, їх психологічний стан, на підставі діагностичних даних були визначені й домінанти розвитку потенційних можливостей та здібностей учнів.

Завершенням роботи консиліуму було вироблення спільних рекомендацій .

Вчителям-предметникам необхідно:

    • враховувати в освітньому процесі вікові психофізіологічні особливості учнів;
    • формувати активно-пізнавальне відношення до свого предмету;
    • розвивати навички самостійної роботи: користування додатковою літературою, словниками, довідниками, інтернет-ресурсами;
    • спонукати учнів до вивчення правил, практичного їх застосування за допомогою інтерактивних методів (робота в групах, парах, форма діалогу);
    • розвивати уважність, вміння зосереджуватися на окремих деталях;
    • дотримуватися єдиних вимог до усного та писемного мовлення;
    • пропагувати роль книги в житті людини, сприяти розвиткові виразності читання;
    • на кожному уроці проводити фізкультхвилинки;
    • виховувати почуття відповідальності за одержані знання, переконувати учнів у майбутньому їх застосуванні;
    • враховувати принципи роботи з обдарованими дітьми, які мають високі потенційні здібності;
    • під час освітнього та на уроках фізичного виховання, під час позаурочних, позашкільних заходів враховувати стан здоров’я школярів.

 Класним керівникам::

  • працювати над формуванням колективу через різноманітні доручення, змінюючи групи;
  • розвивати почуття колективізму через спільну турботу про престиж класу (зовнішній вигляд, успіхи в навчанні, максимальна участь у святах, естафетах, конкурсах);
  • пріоритет надавати індивідуальній роботі (спостереження, бесіди, анкетування, доручення);
  • уникати гострих кутів, проявляти стриманість, терплячість;
  • вчасно й мудро підтримувати дитячу активність;
   



31 серпня 2018 року наші вчителі взяли участь у педагогічній раді "Підсумки  роботи  педколективу за 2017-2018 н.р.Обговорення і затвердження освітньої програми закладу на  2018-2019 н.р.."

       


30 січня 2018 року наші вчителі взяли участь у педагогічній раді «Збагачення змісту освіти відповідно до створеного соціалізуючого освітнього простору школи: інноваційна діяльність, творчо-пошукова активність, продуктивна співпраця учасників освітнього процесу»

  
   



25 січня 2017 року наші вчителі взяли участь у педагогічній раді «Оптимізація творчого потенціалу педагогічного колективу шляхом самоосвіти та здійснення інноваційних змін в рамках роботи над методичною проблемою» 

План проведення педагогічної ради:

1.Творчий, креативний вчитель як фактор розвитку творчого потенціалу учнів.             
ЗДНВР Мальчикова Л.М.

2.    Професійна самоосвіта вчителя – запорука педагогічної творчості.                       

ЗДНВР Єлікова О.Г.

3.    Інноваційні зміни як ресурс підвищення педагогічної  майстерності.                         

З досвіду роботи вчителів

4.     Активні форми роботи практичного психолога з  педпрацівниками.

5.     Підведення підсумків педради. Рішення.

    

 

 

 

 

 

Життя  доводить, що  в  складних умовах,  що   постійно  змінюються, найкраще  орієнтується, приймає  рішення, працює    людина   творча,   гнучка, креативна,  здатна  до  генерування  і  використання  нових  ідей,  задумів, нових  підходів, нових  рішень. Саме таку людину повинна випускати школа.

Творчий  учень  є  дзеркальним  відображенням   творчого  вчителя. Головне, без чого не може обійтися  педагог, - це  активна  позиція вчителя – творця, а  не  спостерігача.

Не  буде  вогника  у  вас - вам  ніколи  не запалити  його  в  інших.

Професійна самоосвіта вчителя – запорука педагогічної творчості.

Досвідом своєї роботи в цьому нампрямку поділились вчителі

                         

 

 

26 квітня 2016 року наші вчителі взяли участь у спільній педраді ДНЗ №10 та ЗНЗ №44 на тему: «Готовність дитини до школи». Вчителі школи Кірова Галина Юрівна, Лисенко Ольга Петрівна та заступник директора з НВР Мальчикова Л.М. розповіли про особливості роботи закладу з майбутніми першокласниками та адаптацію дітей до шкільного життя.

 

 

 

 

 

 

29.02.2016 в нашій школі відбулася педагогічна рада.

Тема: "ВПРОВАДЖЕННЯ СОЦІАЛІЗУЮЧОГО КОМПОНЕНТУ ОСВІТИ ПРИ ВИВЧЕННІ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН ТА ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС"

 Основним докладом з теми виступили заступник директора з навчально виховної роботи Єлікова О. Г., Мальчикова Л.М.

 

 

 

 

 

 

 

Також поділилися досвідом роботи з колегами директор школи Перегняк О.А.,

 

 

 

 

 

 

 

вчитель історії, правознавства та етики Кудрявченко Н.М.

 

 

 

 

 

 

 

вчитель географії, біології, природознавства та основ здоров’я Покорна Г.В.,

вчитель української мови і літератури Мироненко В.В.,

 

 

 

 

 

 

 

вчитель української мови та літератури Сокульська Л.С.,

вчитель початкових класів Мазуренко Л.О.,

вчитель початкових класів Котій В.В.,

вчитель інформатики Усенко Т.А.,

 

 

 

 

 

29.01.2014 в нашій школі відбулася педагогічна рада.

Тема: "Розбудова освітнього простору, спрямованого на встановлення соціального партнерства з усіма учасниками навчально-виховного процесу"

 Основним докладом з теми виступили заступник директора з навчально виховної роботи Єлікова О. Г., Терещенко Т. П.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Також поділилися досвідом роботи з колегами шкільний бібліотекар Ян Л.І.,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

вчитель хімії Нагірна Л.В.,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

вчитель музичного мистецтва Лень С.А., вчитель початкових класів Ступак О.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Форма входу
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz