Звіт директора Херсонської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №44 Херсонської міської ради
ПЕРЕГНЯКА ОЛЕКСАНДРА АДАМОВИЧА
за 2015-2016 навчальний рік
У 2015-2016 навчальному році діяльність педагогічного колективу школи за своїм змістом і результативністю була спрямована на реалізацію мети, поставленої на початку навчального року в справі навчання та виховання підростаючого покоління, а основна увага зверталась на створення у школі належних умов для забезпечення кожної дитини якісної освіти.
З метою забезпечення здобуття громадянами України повної середньої освіти, запобігання дитячій бездоглядності педколективом школи систематично проводиться облік дітей та підлітків шкільного віку. У мікрорайоні школи проживає 823 дитини, 659 з них навчається у нашій школі, 315 у інших закладах міста(інші школи, дитячі садки, гімназії, ліцеї, ПТУ, вищі навчальні заклади).
Випускники 9-х класів продовжують навчання у різних закладах.
У 2014-2015 н.р. з 55 випускників продовжили навчання у ЗНЗ І-ІІІ ст. – 40, вступило до ПТНЗ -3 чол., до вищих навчальних закладів І-ІІ рівня акредитації -12 чол.
Адміністрація школи пріоритетним вважає поширення якісно нових підходів до організації навчально-виховного процесу та підвищення ефективності управління навчальним закладом. Планування роботи школи носить дієвий і реальний характер.
Робочий навчальний план школи складається керівництвом школи та творчою групою вчителів на основі Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів, листа Міністерства освіти і науки України "Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів", Статуту школи, затверджується управлінням освіти Херсонської міської ради.
Формування робочих навчальних планів школи проходить із врахуванням основних вимог законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту" і передбачає виконання основних завдань шкільної освіти,забезпечення модернізації змісту освіти, широку загальноосвітню підготовку учнів.
Інваріантна складова навчального плану школи відповідає сформованому на державному рівні Типовому навчальному плану для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання.
Невід'ємною частиною навчального плану школи є варіативна складова. Саме цей шкільний компонент має допомогти втілити в життя, зробити реальним принцип, згідно з яким школа пристосовується до учня, а не навпаки.
Для забезпечення виконання цього завдання шкільний освітній компонент робить реальною можливість вибирати предмети і курси, які поглиблюють, розширюють і доповнюють загальнообов'язковий, визначений державою, навчальний зміст і водночас забезпечують індивідуальний запит у навчальних інтересах учнів школи.
. Відповідно до результатів діагностики учнів, заяв учнів та побажань батьків організовано навчально-виховний процес школи ІІІ ступеня за такими профілями:
- суспільно-гуманітарний напрям, економічний профіль.
Кожного року здійснюється експертиза навчального плану, яка передбачає аналіз його виконання у поточному році, ефективність використання варіативної частини, анкетування учнів та батьків щодо розподілу годин варіативної частини в наступному навчальному році.
Аналіз виконання робочого навчального плану свідчить про повне (100%) використання варіативної та інваріантної складових.
У 2015-2016 н.р. учителі опрацьовували ІІІ аспект (формувальний) науково-методичної проблеми: «Соціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі».
Школа працювала над проблемою: «Оновлення змісту навчальної діяльності навчального закладу, форм, і методів взаємодії з іншими соціальними інститутами на основі розробленої структури освітнього простору».
Поступове оновлення Державного стандарту, навчальних планів ,програм, підручників вимагає прийняття дієвих рішень для вирішення низки нагальних проблем, а саме:
- підготовки вчителя до якісної реалізації змісту оновленого Державного стандарту;
- осучаснення матеріально-технічної бази школи;
- розробки навчально-методичного забезпечення розвитку дитини;
- створення оптимальних умов для успішного навчання та збереження здоров’я дітей;
- побудови навчально-виховного процесу на основі всебічного вивчення особистості школяра;
- пошук ефективних форм та методів роботи з батьками та громадськими організаціями.
Тенденції до інтенсифікації в умовах впровадження нового Державного стандарту та програм зумовлюють необхідність пошуку нових педагогічних ідей.
Перед педагогами школи ставились у 2015-2016 н.р. такі завдання:
- Продовжити впровадження нового Державного стандарту в роботу школи.
- Врахування соціалізуючого компоненту освіти при вивченні навчальних дисциплін та позаурочний час.
- Спрямовувати роботу педагогічних працівників та інших спеціалістів за темою дослідження на реалізацію та оновлення структури (моделі) соціалізуючого освітнього простору;
4. Впроваджувати економічну (фінансову) соціалізацію молоді;
5.Забезпечити цілісність процесів саморозвитку та соціалізації дитини.
6. Організація роботи з пошуку, розвитку та підтримки обдарованих дітей.
7. Формування в учнів потреби у здоровому способі життя, збереженні та зміцненні фізичного та психічного свого та своїх близьких здоров’я , як найвищої соціальної цінності.
8. Налагодження дієвого контакту класних керівників з родинами учнів з метою визначення соціального замовлення на надання послуг, аналізу сприятливості сімейної ситуації, виявлення та оперативного реагування на порушення нормальних життєвих обставин.
Аналіз підсумків роботи за 2015-2016 навчальний рік свідчить: колектив учителів у процесі своєї діяльності ефективно працює над реалізацією освітніх завдань, які були сконцентровані в проблемі школи «Оновлення змісту навчальної діяльності навчального закладу, форм, і методів взаємодії з іншими соціальними інститутами
Проведені предметні тижні, декади методичної майстерності й творчі звіти вчителів показали значний ріст професійної майстерності педагогів: з’явилися нетрадиційні форми проведення уроків (заняття – подорож, урок -КВК); сучасна модель оцінювання навчальних досягнень учнів (тестовий комп’ютерний контроль на уроці). Крім цього, проведення тижнів сприяло оновленню форм і методів позакласної роботи з предметів, естетичному, національно – патріотичному вихованню учнів, прищепленню в них поваги і любові до своєї держави.
На високому рівні пройшли семінари для вчителів міста та області з трудового навчання, географії. Проведено ІІ та ІІІ етапи Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання. Приймали учасників ІІ етапу українського конкурсу ім. Т.Г. Шевченка та учасників ІІ етапу конкурсу «Учитель року-2016» з математики. Протягом начального року продовжували працювати групи зацікавлених учителів з питань диференціації та індивідуалізації навчання, особистісного орієнтованого підходу до учнів
Тому, аналізуючи результати участі учнів школи у ІІ-му та ІІІ-му етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад, необхідно відмітити задовільну роботу вчителів школи з обдарованими і здібними учнями. Це питання обговорювалося на засіданнях методичних об’єднань. Учні залучаються до участі в конкурсі-захисті науково - дослідницьких робіт міського наукового товариства учнів «Пошук».
Слід відзначити, що цього навчального року на міських учнівських олімпіадах школа була представлена на належному рівні, посівши 6 призових місць проти 9 минулого року, 1 призове місце з географії та 2 призових місця з хімії у ІІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади. Зниження показника переможців пояснюється скороченням класів ( відсутній 11 клас, та замість 2 дев’ятих класів в цьому році один 9 клас).
В школі велика увага приділяється туристсько-краєзнавчій діяльності. Протягом навчального року учні школи з екскурсіями відвідали м. Львів, Миколаїв, Одесу, історико-розважальний комплекс «Зелені хутори Таврії», туристичну базу «Чайка».
Учні закладу взяли участь у наступних конкурсах та змаганнях цього напрямку:
- у міському конкурсі «Козацькі стежинами»;
- міському турнірі істориків – краєзнавців «Знавці міста Херсона»;
- І етапі міських змагань зі спортивного орієнтування та з техніки пішохідного туризму серед школярів;
- Всеукраїнській краєзнавчій експедиції учнівської молоді «Моя батьківщина – Україна» ( III місце в номінації «Козацькому роду нема переводу»)
- міський конкурс учнівської молоді «Юні екскурсоводи»
З метою забезпечення умов для всебічного розвитку дитини на базі школи створена мережа гуртків. Крім гуртків, що працюють на базі школи, учні відвідують гуртки в позашкільних закладах: з 657 учня школи 591 відвідують різноманітні гуртки, що становить 90 %.
Рік
|
Загальна к-сть учнів
|
К-сть гуртків, секцій, клубів
|
К-сть учнів, охоплених гуртковою роботою
|
Відсоток
|
2013-2014
|
665
|
33
|
498
|
75
|
2014-2015
|
630
|
38
|
553
|
86
|
2015-2016
|
657
|
40
|
591
|
90
|
Завдяки якісній роботі гуртків учні школи показують досить високі результати участі у конкурсах різноманітного рівня.
Залишається стабільно високим рівень роботи закладу з науково-технічного напряму. Учні школи взяли участь у більшості рейтингових заходів з науково-технічної творчості та показали високі результати:
№
з/п
|
Назва конкурсу
|
Прізвище переможців та учасників
|
- 1
|
Міський заочний конкурс з користування персональним комп’ютером
|
Взяли участь
|
-
|
Обласний заочний конкурс «Космічні фантазії»
|
Учні школи посіли 1 – I місце та 4 – III м.
|
-
|
Інтелектуальна гра «Що?Де?Коли?»
|
Команда стабільно показує високий результат
|
-
|
Фотоконкурс «Моя Україно»
|
Участь у конкурсі
|
-
|
Міський конкурс команд КВК
|
Команда стабільно показує високий результат
|
-
|
Конкурс «Технологія та конструювання одягу»
|
Команда стабільно показує високий результат
|
-
|
Виставка-конкурс із початкового технічного моделювання
|
Взяли участь
|
-
|
Міський конкурс з початкового технічного моделювання
|
Взяли участь
|
-
|
Міські змагання повітряних зміїв
|
ІІІ місце – Бейко Катерина, ІІ місце – Бейко Матвій
|
-
|
Обласний заочний конкурс робіт юних фотоаматорів «Пам'ять»
|
І місце посіла робота Чернової А.
|
-
|
Обласні змагання з паперового авіамоделювання
|
І місце у загальнокомандному заліку; І, ІІ місце в парному заліку
|
-
|
Конкурс декоративно – ужиткового мистецтва: «Творчість. Фантазія. Мистецтво»
|
Подяка за участь
|
На базі школи працюють спортивні секції – 10 секцій (проти 8 в минулому навчальному році), в них залучено 176 учнів школи (проти 131 в минулому навчальному році) .
Навчальний рік
|
Кількість спортивних гуртків та секцій
|
Кількість учнів, залучених до спортивних гуртків
|
2012-2013
|
12
|
199
|
2013-2014
|
11
|
166
|
2014-2015
|
8
|
131
|
2015-2016
|
10
|
176
|
Школа має 2 спортивні зали, спортивні майданчики. Активність участі учнів у масових спортивних змаганнях залишається стабільною. Школярі взяли участь у наступних змаганнях:
- Старти надій
- Шкіряний м’яч
- Козацькі забави
- Міні-футбол
- Легкоатлетичне чотириборство
- Футбол (юнаки)
- Козацький гарт
- Крос
- Баскетбол (юнаки)
- Волейбол класичний (юнаки)
- Волейбол класичний (дівчата)
- Плавання
- Настільний теніс
- Шахи
- Стрільба кульова
- Пляжний волейбол (юнаки)
- Пляжний волейбол (дівчата)
З метою розвитку творчих здібностей учні в школі працює 14 гуртків художньо-естетичного напрямку.
Протягом року учні школи прийняли участь та показали такі результати:
Результативність
|
Рівень змагань
|
Назва заходу
|
І місце
|
Міський
|
Конкурс образотворчого мистецтва «Барви Таврії»
|
Участь
|
Міський
|
Конкурс команд КВК
|
І місце
|
Міський
|
Фестиваль-конкурс театральних колективів «Театральна весна»
|
ІІ місце
|
Обласний
|
Конкурс дитячої та юнацької творчості «Таврійський барвограй»
Номінація «Вокал» - Костюк А.
|
ІІІ місце
|
Міський
|
Конкурс музично-виконавської майстерності «Зіркова юність Таврії»
|
І місце
|
Міський
|
Конкурс «Битва талантів»
|
Гран-прі
|
Всеукраїнський
|
Конкурс хореографічних колективів «Танцюймо, Україно!»
|
Гран-прі
|
Міжнародний
|
Конкурс «Світ талантів»
|
Гран-прі
|
Обласний
|
Конкурс «Я- майбутнє Херсонщини»
|
Цікавими та змістовними були шкільні заходи з екологічного напрямку. Двічі на рік проходить акція «Збережи дерево – здай макулатуру». В школі працюють три гуртки екологічного напрямку. Учні школи брали участь у 9 конкурсах різного рівня (проти 7 в минулому році). В цьому навчальному році такі показники участі у акціях та конкурсах екологічного напрямку.
- Участь у тижні екології, який був організований міським самоврядуванням;
- Фотоконкурс «Моя дивовижна Херсонщина» (номінація «Місто квітуче»;
- Висвітлення екологічної роботи у постері до VІ Міжнародного екологічного форуму «Чисте місто. Чиста ріка. Чиста планета»;
- Всеукраїнська екологічна акція «Зробимо Україну чистою разом!»;
- Екологічна акція «Я люблю Херсон»;
- Міська акція «Здай батарейку – врятуй планету»;
- Всеукраїнська акція «Птах року 2015 – пелікан рожевий»
- Участь у конкурсі екологічних агітбригад «Земля – наш спільний дім»;
- В обласній акції «Допоможемо зимуючим птахам”»;
- В міському етапі обласної акції «Місячник екології».
- Міська акція «Чорнобиль очима дітей»(лауреати конкурсу в номінації «Образотворче мистецтво»).
Протягом навчального року в школі була організована робота учнівського самоврядування - організація об’єднаних лідерів (ООЛ), яку очолювала президент Хмеллєр Елізабет.
ООЛ заснувала шкільну газету «Flash drive» та прийняла участь у міському конкурсі на кращу шкільну газету.
Лідери учнівського самоврядування прийняли участь у:
- II турі виборів голови міського учнівського парламенту;
- другій сесії X скликання Міського учнівського парламенту;
- міському конкурсі «Місцеве самоврядування очима учнівської молоді»;
- міському конкурсі «Містер та міс Херсону»;
- у міському фотоконкурсі «Моя дивовижна Херсонщина»;
- міському конкурсі на кращу екологічну листівку на тему «Чистий двір. Чисте місто»;
- V форумі президентів учнівського самоврядування освітніх закладів міста Херсона «Шляхи удосконалення учнівського самоврядування».
В школі створена і працює рада профілактики.
На внутрішкільному обліку в школі перебуває 2 учні: Чередніченко Ганна та Піловець Анастасія (проти 4 в минулому навчальному році).
Асоціальних сімей на шкільному обліку – не має.
Протягом навчального року адміністрація школи співпрацювала зі службою у справах дітей Суворовського району з метою повернення до сім’ї учениці 10 класу Латишевої Д. та учениця 8-Б класу Піловець Анастасії.
За місцем проживання соціальним педагогом, класним керівником, батьківським комітетом, були відвідані родини дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей, сім’ї яких опинилися в скрутних обставинах, дітей, які знаходяться на обліку.
Учні школи відгукуються на чужу біду та беруть активну участь у благодійній діяльності.
Протягом навчального року в школі проходили різноманітні заходи, направлені на попередження дитячого дорожньо-транспортного травматизму, попередження травматизму під час перерв. Учні школи приймали участь у міському огляді дружин юних рятівників, посіли І місце у Регіональному турі Всеукраїнського конкурсу дитячого малюнку «Охорона праці очима дітей», ІІ місце у Всеукраїнському конкурс дитячого малюнку та живопису на протипожежну і техногенну тематику, чекаємо результатів конкурсу малюнків «100 днів патрульної служби».
Найяскравіші перемоги 2015-2016 навчального року.
Учні 9 класу, Кандиба Катерина, Волосецька Христина та Трикоз Катерина, були нагороджені почесними грамотами за перше місце у другій віковій групі регіонального туру 2016 року Всеукраїнського конкурсу дитячого малюнку «Охорона праці очима дітей», за самобутність та творче розкриття в художньому творі тематики безпеки на виробництві.
Учень 10 класу Кіріяков Віталій став лауреатом міського конкурсу «Чорнобиль очима дітей».
Учениця 8 – А класу Аліна Костюк взяла участь у міському конкурсі «Битва талантів». Юна співачка здобула перемогу та була нагороджена сертифікатом на подорож в Європу.
Учень 4 – А класу Зосимов Дмитро, вихованець гуртка початкового технічного моделювання транспортної техніки Херсонського міського центру науково – технічної творчості учнівської молоді Херсонської міської ради був нагороджений дипломом першого ступеня за I місце у міському етапі Всеукраїнської виставки – конкурсу робіт вихованців гуртків початкового технічного моделювання (розділ «Найпростіші судномоделі»).
132 учні нашої школи прийняли участь в Міжнародному етапі математичного конкурсу "Кенгуру" та отримали сертифікати різного рівня.
22 березня 2016 року у залі Херсонського обласного палацу молоді і студентів відбувся гала-концерт лауреатів ІІ обласного фестивалю виконавської майстерності «Поетичний камертон Ліни Костенко: патріотичні лейтмотиви». Учні нашої школи Костюк Аліна та Норець Леся(8-А кл.) теж стали участниками відбіркового етапу у категорії «вокал». Дівчата представили авторську пісню «Крила», на слова Ліни Костенко.
5 березня в бібліотеці - філії сімейного читання №1 відбувся I етап конкурсу на звання найкращого читача – 2016 р. " Велика книга читацьких рекордів Херсонщини", в якому приймали участь і читачі нашої школи. Рогатовська Анастасія, учениця 7-Б класу стала переможцем серед учнів 7-х класів Таврійського мікрорайону.
9 – 10 квітня 2016 року команда школярів міста Херсона брала участь у відкритому всеукраїнському турнірі з тхеквондо у місті Полтаві. Серед його учасників були й учні ЗОШ № 44 – це Баєв Іван та Постольник Катерина. Боротьба була складна й наполеглива, але перемогу вдалось вибороти тільки Постольник Катерині, яка посіла I місце. Федерація тхеквондо Полтавської області нагородила кандидата в майстри спорту Постольник Катерину дипломом та медаллю за I місце.
Важливим напрямом в управлінській діяльності адміністрації загальноосвітнього навчального закладу є розширення його інформаційного простору.
Школа забезпечена підручниками на 94 %.Не забезпечені підручниками в повному обсязі учні 8-их класів Бібліотекарем вчасно подаються заявки на придбання підручників.
Керівництвом школи за рахунок спонсорських коштів була організована підписка періодичних фахових видань.
Для роботи з читачами є читальний зал, абонемент. У Інтернет-бібліотеці проводяться семінари, позакласні заходи, бібліотечні уроки до знаменних дат, свят, літературних ювілеїв.
Одним із пріоритетних завдань адміністрація школи вважає зміцнення матеріально-технічної бази. За звітний період вжито заходів щодо активізації впровадження енергозберігаючих технологій. Замінено 25 вікон на металопластикові, замінено освітлення в класах на енергозберігаючі лампи. Пришкільна територія знаходиться в задовільному стані і є зоною відпочинку для учнів та їх батьків.
Шкільні приміщення використовуються раціонально. Адміністрація школи приділяє належну увагу збереженню шкільного майна. Організовується проведення косметичних ремонтів коридорів, східних маршів.
У 2015-2016 н.р. за бюджетні кошти встановлені металопластикові вікна на суму 250 тис. -.грв: їдальня-6шт.+ 1дверний блок + перегородка з 2-ма дверними блоками; спортивна зала -4 шт.; бібліотека -4 шт.; приймальня -4 шт.; вестибюль 1 поверху -4 шт. та відремонтовано мяку покрівлю над спортивною та актовою залами(1000 кв.м.) на суму 220 тис. грв.
Шкода співпрацюе с БФ «Надія»
Оприбутковані матеріальні цінності
за рахунок не бюджетних надходжень
по Херсонській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 44
|
Місяць
|
Найменування
|
Кількість
|
Сума, грн
|
-
|
Жовтень
|
Санідез
|
|
1170,00
|
-
|
Канцелярські приладдя
|
|
2960,04
|
-
|
Світильник авар. «Вихід»
|
|
1100,00
|
-
|
Грудень
|
Монітор TFT
|
1
|
1393,00
|
-
|
Дошка класна
|
1
|
4109,00
|
-
|
Ноут-бук DELL б/в
|
1
|
3182,00
|
-
|
Стенд інформаційний
|
1
|
84,00
|
-
|
Вікна металопластикові
|
3
|
12300,00
|
-
|
Березень
|
Світильник люмінц.
|
12
|
5050,39
|
-
|
Стенд інформаційний
|
3
|
3106,16
|
Всього:
|
|
|
34454,59
|
Якісна освіта з кожним днем стає все більш нагальною проблемою нашого часу, тому вся діяльність педагогічних працівників була націлена саме на її досягнення
Розподіл педагогічного навантаження відбувається після обговорення на методичних об'єднаннях, корегується на нараді при директорові, погоджується з профспілковим комітетом. Основними пріоритетами розподілу педагогічного навантаження, які беруться до уваги, є:
- професійна підготовка вчителя;
- наступність у роботі;
- мінімальна кількість підготовок.
Тижневе навантаження вчителів становить 16-24 години.
Рівень педагогічного потенціалу – достатній.
Атестація працівників проходить відповідно до законів України "Про освіту" (стаття 54), "Про загальну середню освіту" (стаття 27), Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України № 930 від 06.10.2010 (із змінами, внесеними згідно з гаказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту № 1473 від 20.12.2011) з метою активізації творчої професійної діяльності, стимулювання безперервної фахової та загальної освіти, якісної роботи, підвищення відповідальності за результати навчання і виховання, на підставі перспективного плану атестації вчителів школи. За три роки підвищився якісний склад педагогічного колективу на 10,6% - 82,3% (проти 71,7%).
Так у 2015-2016 навчальному році атестувалися 10 учителів (20%) з такими результатами:
- відповідає раніше присвоєним кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та звання « учитель-методист» - 1 учитель.
- відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та присвоїти звання « старший учитель» - 1учитель.
-відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст першої категорії» - 6 учителів.
- присвоїти кваліфікаційну категорію « спеціаліст ІІ категорії» - 1 учитель.
- відповідає 8-му тарифному розряду – 1керівник гурта.
Курсова перепідготовка здійснюється не рідше одного разу в 5 років при КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» згідно з перспективним планом проходження курсової перепідготовки. Учителі,які мають педагогічне навантаження з кількох предметів, пройшли позапланову курсову перепідготовку з другого предмету.
Робота по соціальному захисту дітей соціально вразливих категорій ведеться школою.
Зусилля адміністрації школи та педколективу спрямовані на збереження психічного та фізичного здоров’я учнів і педагогічних працівників.
Робота щодо оздоровлення учнів і вчителів проводиться системно та цілеспрямовано. По-перше, це профілактика захворювань, формування навичок здорового способу життя, інформування дітей щодо способів збереження власного здоров’я.
Для оздоровлення учнів і організації їх відпочинку в канікулярний період адміністрацією школи плануються та проводяться заходи при підтримці Будинку дитячої творчості Суворовського району, молодіжними, військово-патріотичними та іншими громадськими організаціями.
Велика увага приділяється в школі популяризації здорового способу життя, збереження та зміцнення морального, фізичного та психічного здоров′я учнів.
Влітку планується організований відпочинок учнів в позаміських, міських та пришкільному таборах, базах відпочинку.
Рік
|
Всього учнів
|
Пришкільні табори, майданчики
|
Міські табори
|
Позаміські
|
Всього оздоровлено
|
%
|
2013-2014
|
665
|
69
|
-
|
146
|
234
|
35
|
2014-2015
|
630
|
57
|
1
|
193
|
251
|
39
|
Процент оздоровлення учнів в пришкільному таборі залишається стабільним, незважаючи на складну економічну ситуацію в країні.
Медичне обслуговування учнів школи здійснюється відповідно до Основ законодавства України «Про охорону здоров’я», законів України «Про загальну середню освіту» та «Про охорону дитинства», медико-педагогічний контроль здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1318 від 08.12.2009 «Про затвердження порядку здійснення медичного обслуговування учнів загальноосвітніх навчальних закладів». Для медичного обслуговування учнів обладнано медичний кабінет, двічі на рік виділяється приміщення для роботи стоматологів. Медична сестра школи працює від Дитячої поліклініки № 2 Суворовського району. Придбання ліків для надання першої медичної допомоги проводяться за кошти спец рахунку в Херсонській міській благодійній організації сприяння розвитку освіти «Надія».
Згідно з Законом України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства» у школі організовано безкоштовне гаряче харчування учнів 1-4 класів -277 та дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування (підтверджується статус документами з відділу піклування Херсонської у м. Херсоні ради)- 5 чоловік. Для решти учнів організоване гаряче харчування за кошти батьків: 70 учнів школи отримують неповний обід(перше,третє), 18 учнів – гарячий сніданок(друге, третє). Для бажаючих працює буфет.
Харчування учнів школи здійснюється в шкільній їдальні, яка розрахована на 144 посадових місця. Всіма видами гарячого харчування охоплено 54 % учнів , а разом із буфетною продукцією в школі харчується 80% учнів .
З метою створення умов для розвитку закладу протягом багатьох років адміністрація школи і педагогічний колектив співпрацюють із багатьма громадськими, державними та комунальними організаціями:
- Обласним академічним музично-драматичним театром ім.М.Куліша;
- Дитячою музичною школою № 1;
- Херсонським обласним театром ляльок;
- Службою у справах дітей Суворовської районної ради;
- Кінотеатром "Ювілейний"
- Обласною універсальною науковою бібліотекою ім. Олеся Гончара;
- Херсонською обласною організацією товариства червоного хреста України;
- Херсонським державним університетом;
- Дитячо - юнацькою спортивною школою № 4, № 6.;
- Українським Реєстровим Козацтвом;
- волонтерами АТО
Імідж школи, її рейтинг у мікрорайоні підтримується на високому рівні завдяки зусиллям адміністрації, педагогічного колективу, молодшого обслуговуючого персоналу, учнівського самоврядування та батьківського запалу.
Суспільний рейтинг навчального закладу відстежується через збори, спільне зібрання педагогічного колективу і громадськості шляхом анкетування, результати якого висвітлюються через створений шкільний сайт, на якому відбувається спілкування батьків, учнів, вчителів і громадськості. За звітний період намітилася позитивна тенденція до оцінювання роботи школи.
ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!
|